Om jouw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen wordt je bestelling zo snel mogelijk verzendklaar gemaakt! Het is dus slechts kort mogelijk om jouw bestelling te wijzigen of annuleren.
Heb je jouw bestelling minder dan vijf minuten geleden geplaatst? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Dan kijken wij graag of we de bestelling nog kunnen wijzigen of annuleren.
Wanneer jouw bestelling echter al onderweg is of verzendklaar wordt gemaakt dan is wijzigen of annuleren helaas niet meer mogelijk. Jouw bestelling bevindt zich dan reeds in het leveringstraject en je kunt je bestelling zodra deze afgeleverd is retourneren.
Als je een fout hebt gemaakt in je adres, stuur ons dan zo snel mogelijk een e-mail naar: help@gripptek.nl. We kunnen de wijziging in het adres niet garanderen als de bestelling al is voltooid en verwerkt voor verzending.
Doordat onze pakketjes bezorgd worden door PostNL kun je het adres wel eventueel wijzigen naar jouw huisadres of een PostNL-locatie via de app van PostNL (nadat je de bevestiging van ons gekregen hebt met de Track & Trace).