Veelgestelde Vragen (FAQ)
Bestellen
Ik heb geen bevestiging ontvangen, hoe kan dit?
Als je binnen 60 minuten nadat je een bestelling hebt geplaatst geen bevestigingsmail van je bestelling hebt ontvangen, kijk dan even na of de mail in je ongewenste/spam folder is terecht gekomen. Hoewel dit normaal gesproken niet gebeurt, gebeurt het af en toe toch.
Meestal belandt de orderbevestiging binnen enkele minuten in je inbox.
Als je de mail niet kunt vinden, zelfs niet in je spam folder, en er is al meer dan een uur verstreken sinds je de bestelling hebt gedaan, neem dan even contact op met onze klantenservice.
Vermeld alsjeblieft je volledige naam en het e-mail adres gebruikt bij afrekenen zodat we je bestelling kunnen opzoeken om na te gaan of alles goed verlopen is. Vaak is er sprake van een typefout in je e-mail adres of een vergelijkbare kwestie. Dit kunnen we direct oplossen waarna we je orderbevestiging meteen toesturen.
Kan ik na het plaatsen van mijn bestelling nog iets wijzigen of annuleren?
Om jouw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen wordt je bestelling zo snel mogelijk verzendklaar gemaakt! Het is dus slechts kort mogelijk om jouw bestelling te wijzigen of annuleren.
Heb je jouw bestelling minder dan vijf minuten geleden geplaatst? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Dan kijken wij graag of we de bestelling nog kunnen wijzigen of annuleren.
Wanneer jouw bestelling echter al onderweg is of verzendklaar wordt gemaakt dan is wijzigen of annuleren helaas niet meer mogelijk. Jouw bestelling bevindt zich dan reeds in het leveringstraject en je kunt je bestelling zodra deze afgeleverd is retourneren.
Als je een fout hebt gemaakt in je adres, stuur ons dan zo snel mogelijk een e-mail naar: help@gripptek.nl. We kunnen de wijziging in het adres niet garanderen als de bestelling al is voltooid en verwerkt voor verzending.
Doordat onze pakketjes bezorgd worden door PostNL kun je het adres wel eventueel wijzigen naar jouw huisadres of een PostNL-locatie via de app van PostNL (nadat je de bevestiging van ons gekregen hebt met de Track & Trace).
Kan ik zakelijk / in bulk bestellen?
Nederland
Je kunt simpelweg een bestelling plaatsen via de webshop met vermelding van je bedrijfsnaam. De factuur ontvang je via email na het bestelproces wanneer de bestelling is verwerkt en verzonden.
België
Let op: Bij het zakelijk bestellen vanuit België gaat het om een Intracommunautaire levering, waardoor de BTW verlegd dient te worden. Helaas hebben wij niet de optie om BTW te verleggen via het bestellen in onze webshop. Neem contact op met onze klantenservice via help@gripptek.nl voor het plaatsten van een bestelling met BTW verlegd.
Betaling via factuur
Mocht je via overschrijving willen betalen, dan is dat ook mogelijk. Je ontvangt van ons een overzichtelijk BTW-factuur met je bedrijfsgegevens en gewenste artikelen. Neem voor meer informatie contact op met onze klantenservice: help@gripptek.nl
Grote aantallen
Wanneer je grotere aantallen voor je bedrijf wenst te bestellen, neem dan contact op met onze klantenservice: help@gripptek.nl Wij kijken graag samen naar een passend aanbod.
Hoe vind ik mijn bestelling terug in mijn account?
1. Log in via de volgende link op je account
2. Zodra je bent ingelogd kun je onder "Besteloverzicht" al je bestellingen terug vinden.
Verzending & Levering
Waar leveren jullie?
Op het moment leveren we alleen naar Nederland en België.
Wil je vanuit buiten Nederland of België bestellen? Neem contact op via help@gripptek.nl voor de mogelijkheden.
Wat zijn de verzendkosten?
- Nederland: €4,95 - Gratis vanaf €29
- België: €4,95 - Gratis vanaf €29
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Op werkdagen voor 23:00 besteld, is de volgende dag bezorgd. Bestel je op zaterdag of zondag, dan wordt je bestelling dinsdag geleverd.
Bij alle bestellingen ontvang je een bevestiging per e-mail wanneer de bestelling is geplaatst, en nog een e-mail wanneer de bestelling is verzonden met daarbij je Track & Trace code (controleer je ongewenste/spam e-mail als je deze niet kunt vinden). Al onze pakketjes worden bezorgd via PostNL.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een bevestigingsmail, en een aparte e-mail met een Track & Trace code wanneer de bestelling is verzonden. Controleer je ongewenste/spam e-mail als je deze niet kunt vinden.
De verwachte levertijd is voorbij, wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt.
Heb je 2 dagen na de uiterlijk verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan even contact met ons op via help@gripptek.nl
Kan ik mijn bestelling laten bezorgen op een afhaalpunt?
Nee, helaas is het op dit moment niet mogelijk om je bestelling te laten bezorgen bij een afhaalpunt of postkantoren. Wij bieden alleen bezorging aan op het opgegeven afleveradres.
Wel kun je via de PostNL app de levering eventueel wijzigen naar een afhaalpunt zodra de tracking informatie beschikbaar is.
Leveren jullie ook buiten Nederland & Belgie?
Op het moment leveren we alleen naar Nederland en België.
Wat leuk dat je vanuit het buitenland interesse hebt in een bestelling bij GrippTek! Goed nieuws: Wij kunnen dit voor je regelen, maar dan alleen binnen de EU. Stuur ons gerust een mail naarhelp@gripptek.nlvoor de mogelijkheden.
Wil je vanuit buiten Nederland of België bestellen? Neem contact op via help@gripptek.nl voor de mogelijkheden.
Betalen
Op welke manieren kan ik betalen?
Op onze website kun je betalen met:
- iDeal
- Bancontact
- Apple Pay
- Google Pay
- Mastercard
- Visa
- American Express
Kan ik betalen via overschrijving/factuur?
Mocht je geen van deze betaalmethodes beschikbaar hebben, dan is er nog de mogelijkheid om via overschrijving te betalen. Wij zullen je dan een factuur versturen met de nodige informatie. Neem voor meer informatie contact op met onze klantenservice via help@gripptek.nl.
Waar kan ik een factuur downloaden van mijn bestelling?
In de orderbevestiging e-mail van je bestelling kun je een factuur van je bestelling downloaded door te klikken op "Klik hier voor een factuur van je bestelling".
Heb je de mail niet meer? Neem dan contact op met onze klantenservice. Zij kunnen je hierbij verder helpen.
Ik ben vergeten mijn kortingscode toe te voegen. Kan ik deze alsnog toevoegen?
Helaas is het niet mogelijk om een kortingscode te verrekenen of toe te voegen aan jouw bestelling nadat deze is geplaatst. Onze excuses voor het ongemak.
Ben je vergeten een promotionele korting toe te voegen, dan kun je alsnog gebruik maken van de korting bij eventuele nieuwe bestellingen zolang de promotie loopt.
Retourneren
Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, kan ik deze retourneren?
Binnen 30 dagen na ontvangst van je bestelling is het mogelijk om je bestelling te retourneren. Producten dienen in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden.
De Seal/omverpakking mag niet verbroken zijn, anders kunnen wij niet meer zien of het product gebruikt is. Bij verbreking van de verzegeling is je bestelling definitief en kan deze niet meer geretourneerd worden.
Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking geretourneerd worden.
Wij behouden het recht voor om geretourneerde artikelen te weigeren als het vermoeden bestaat dat de artikelen reeds zijn gebruikt of buiten onze schuld om zijn beschadigd.
Zie de pagina Ruilen & Retourneren voor meer informatie.
Ik wil een artikel retourneren, wat moet ik doen?
Als je niet tevreden bent over je bestelling kun je deze binnen 30 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. Producten dienen in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden. Het product mag geen gebruikssporen bevatten.
Een retourzending dient altijd te zijn voorzien van Track & Trace code. De zender is altijd verantwoordelijk voor de verzending.
Bekijk de pagina Ruilen & Retourneren voor meer informatie.
Hoe word ik geïnformeerd over de status van mijn retour?
Na ontvangst en inspectie van de geretourneerde artikelen, ontvang je een e-mail met de mededeling van goedkeuring of afwijzing van je retour.
Bekijk de pagina Ruilen & Retourneren voor meer informatie.
Hoe snel krijg ik mijn geld terug na een geaccepteerde retourzending?
Als het artikel voldoet aan de retourvoorwaarden, wordt het aankoopbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van de retourzending teruggestort op je rekeningnummer.
Bekijk de pagina Ruilen & Retourneren voor meer informatie.